nedelja, 19. november 2017

Things are (finally) moving!!



Kaj nej rečm, definitivno sem preživela preceeeej pester teden od mojega zadnjega zapisa. But before I forget...it's officially mangoooo season!!! 2 manga v velikosti moje glave...za 5$ HELL YEAH <3

Tokratno iskanje službe se je izkazalo kot veliiiik bolj zahtevno od tistega v prvem tedenu mojega bivanja v Sydney-u. Tekel je drugi teden, kar sem bila brez (redne) službe, v Proteiniju sem še vedno uživala za vikend, ampak me je dolgčas čez teden začel precej nervirat + gotta make some money! Priznam, da sem se kr mal ustrašla in “kaj pa če-ji” so spet prišli na plano. K sreči so me cimri doma ves čas bodrili, da bo že pršla ena služba naokoli...enkrat! :o Prijavla sem se na nešteto oglasov na Gummtree-ju, poslala biljon življenjepisov in “cover letter-jev”, šla v precej trgovin in kafičev spraševat, če slučajno rabijo koga...pa vedno isti odgovor – “seveda, pust nam CV, pa te pokličemo” FU!!! No v tistem trenutku sm bla hvaležna vsaj za vreme, da nas je začelo razvajat s sončkom in kr visokimi temperaturami :)
No, potem pa v torek zvečer dobim klic – stric Fred iz božične okraševalne agencije. “Long time no see! Are you still looking for work??”.....ammmm JAAA!!! :o BUM, sreda ob 6:00 začnemo. Končnooo! Cela vesela, niti mal me ni motilo, da bom mogla ustat ob 4:45 zjutri haha sam, da sm dobila job....ampak, there’s always a BUT haha kljub temu, da zveni oh in sploh, da za dnar okrašuješ smrekce in postavljaš dekoracije po ulcah itd...exactly what I thought it will be. Oh well, you were wrong. Po tem, ko smo vso konstrukcijo za smreko (mejte u mislih gigantsko umetno smreko) znosil v kombi, vse škatle z okraski in ostalimi zadevami, smo se 1 uro fijakal do Manly-ja, končne destinacije, kjer smo na konc tisto smreko tut postavl. Naj omenim, da je bla ekipa v 80% sestavljena iz punc s 3 fanti. Tko da smo večino fizičkega dela in dvigvanja opravle me + razen mene in še ene nove Estonke, so ble use 18 letne Nemke, ki jim je blo usem tako težko razložit kako delo poteka, kaj dejansko mormo me k sva nove nrdit itd. to, da so ves čas itak pričale v Nemščini pa tut ni pripomoglo k temu, da se mi je usaj mal sanjalo kaj se dogaja. Pol k smo raztovorl cel tovrnjak, smo mogle use tiste umetne veje postavt na mesto, da je zgledala usaj približno naravna, cele roke sm mela popraskane od tistih plastičnih iglc in izsušene od soli, k jo je naneslo od morske vode – še od prejšnga leta haha no smreko smo sestavl v treh delih, ker je bla prevelika za vse na enkrat pa še dvignjena je bla na podestu kašna dva metra od tal. Spodnji del smo okrasil iz podesta. Pri prvem okrasku, k sm ga nataknila na smreko me je šefe že napizdu kaj sm tko počasna, da mamo nešteto okraskov za dat gor in da za vsazga porabm max 10 sekund ne pa 1 minuto...še dobr, da mi je kdo sploh povedov, kako se pravilno natakne tisto stvar na vejo – ha, nop, očitno bi to mogla že sama od sebe vedt. Nemke spet niso ble glih v pomoč in so delale svoje, če so pa slučajno opazile, da si mal zmeden, si očitno niso mogle pomagat, da ne bi zavile z očmi in reees s težavo pristopile in ti zlovoljno razložile zadevo. No po kašnih 6 urah dela, okraševanja in sestavlanja smreke na čistem soncu wopwop smo se spokal v kombi in odpeljal nazaj proti skladišču po novo rundo za drugo lokacijo. Vmes nas je čakalo še organiziranje in spravljanje okraskov v skladišču, kjer s Helen (Estonka novinka) spet nisva mele blage veze kaj se dogaja in nama ni preostalo druzga kot da hodva za Nemkami k dva njihova cucka in čakava, kdaj bodo mogoče spregovorile v Angleščini in nama dale kakšno navodilo kaj pa mogoče lahko nrdiva. Okol pol 5 smo se končno odpravl na drugo (zadnjo) lokacijo. Mislm, da smo bli kr kašnih par ur pozni in smo tok hitel tam, še dobr, da je bla ta smreka skor še enkrat manjša. Vseen smo zaključil okol pol 8 zvečer in se vrnil nazaj na začetno točko ob 20:00 – you do the math, kolk ur dela je blo tole :D stric Fred me je vprašal, če bi hotla delat še naprej...pa sm mu kr povedala, da tole pa res ne bo šlo. Že res, da dobila precej dnarja (za tolk ur pa 6-7 dni na teden, pfew) sam hvala lepa, nism pršla v drug konc sveta zato, da bom delala 14 ur na dan vsak dan... #byefelicia  Lahko pa vsaj rečem, da sm pomagala okrasit božično smreko na eni najbolj znanih in živahnih ulic v Sydneyu! Ha!

S Helen sva vseeno ostali v stiku, tut ona se ni odločila za to, da ostane tam in je del tima, ki niti približno ne zna dobr komunicirat na delu. Tko da sva obe nazaj med nezaposlenimi! High five sista! :D
V četrtek sm si sicer končno uspela zrihtat še avstralsko zdravstveno kartico in oddat nekej CVjev v parih kafičih in pekarnicah. Po celem tednu laufanja okol in sredinem konkretnem fizičnem delu sm bla totalno izmučena in sem pozno popoldne samo še sedela pred kompom in delala seznam kafičev kamor še lahko nesem svoj življenjepis. Eden od njih je bil še odprt, pa sm se kr na vrat na nos odločila, da grem tja. Bondi Wholefoods Surry Hills (check their instaaa <3), ki je dobrih 15min oddaljen od doma. Mal hitre hoje za konc dneva, pa sm jih glih še ujela pri zapiranju..in še menedžerka je bla tam! Kul, spregovorim par besed z njo in vprašam, če najemajo. Absolutno me je šokirala z “DA”. Pustim svoj CV, ona pa mi zagotovi, da me pokliče. Mela sm dobr filing, ampak se nism hotla nč pretirano veselit. Takoj naslednje jutro (petek) me presenet njen sms! WHAT?! Hoče, da pridm na training že v soboto ali nedeljo...šit js pa delam. Jaoooo! Prec napišem Megan, da nujno rabm it na to uvajanje, ker nujno rabm službo haha pa mi je z veseljem dala nedeljo frej...končno se mi je nasmehnila sreča in se je vse poklopilo kot mora! Kljub temu, da je moje uvajanje potekalo preceeeej mirno, čeprov je Mimi-menedžerka hotla vidt, kako se bom znašla v vikend gužvi, mi je iz prve ponudla službo. Je rekla, da dobiva supr signale od mene in da ji res zgledam kokr, da vem kaj delam. “thaaaanks” :$ Predebatirale sva vse birokratske zadeve in se dogovorile o podrobnostih. 5 delovnih dni, če želiš ekstra ure, lahko delaš 6 dni. Če delaš jutranjo izmeno, si lahko privoščiš zajtrk v kafiču (karkoli želiš), pripada ti še kosilo in smoothiji, čaji, kave, naravni sokovi...karkoli želiš čez dan. Wau. Popoldanska izmena ravno tako + ko zvečer pospravljaš in sortiraš hrano, ki jo moraš zamenjat s svežo, vse kar je ostalo lahko vzameš domov – muffine, solate, wrap sendvičke...res zakon pa še vse je zdravo in polnovredno/organsko in drugač FUL DRAGO! haha Res mam dobr filing glede tega in ful se veselim, da začnem prvo izmeno v četrtek! Thank you universe, upam, da bo res vse šlo tko kot mora! Zdej me pa čaka samo še to, da obvestim Megan, da bo ta vikend moj zadnji. Mislm, da je čas, da nrdim korak naprej in se poslovim od Proteinija. Poročam prihodnji teden!

And my social life??? Happy to report, da se premika v pravo smer! :D Po dolgem času sm šla spet vn v petek zvečer in si pogledala Darling Harbour še v nočni podobi, šla mal plesat na živo musko in uživat večer z Melti. 


Absolutno ne smem pozabt na druženje s cimri v soboto, ko smo proslavil Yoghitin zaključek magisterija...nas je peljala v (po njenem mnenju) najboljšo indijsko restavracijo v mestu, naročila celo mizo različnih jedi in ne morm z besedami opisat kako božanska je bla hrana!  *.* (ne prevzemam odgovornosti za slinast ekran! ;) )


NO RAGRETS!! :D
Sydney life is in full swing now. Vedno bolj mi postaja všeč. Sploh pa, ko se sprehajaš po znameniti Coogee to Bondi obalni poti, in se ti pred očmi slikajo take podobe, da ostaneš brez besed... 
 

al pa, k gledaš odbojko na mivki svetovnega ranga na Manly Beachu v družbi kolegice s katero se nisi vidu že dva tedna – a lot to catch up on and a lot of hot beach volley players...hihihi LIFE IS GOOD!! :D


More and more exciting stuff is coming up for sure so stay tuned, pa držte pesti, da bo nova služba res zakon, wohoooooo!


xxx


p.s. tok sm mela zdej posla s tem, da sm zažgala riž za kosilo (ja, zažgala. Prlimov se je na dno posode in zažgau. I hope I can at least save the pot hahaha)


Te zanima še kako je potekal moj prvi teden “brezposelnosti”? Klikni tukaj :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar