torek, 7. november 2017

»Hello, how are you doing today?« -- *slams the door*


Pon 23.10.2017

Stanje pripravljenosti: kr spet je pondelk?? Pa kako -.- niti približno nism prpravlena na nov teden čvekanja z random folkom, skoooos! Ajde. Vsak dan rabm 1. Sej to bi mogla zborbat. Ajde. Po petkovi fešti se v pisarni še vedno sestavljajo puzzli dogodkov haha vsak drug k pride doda kej novga v žakelj dogodivščin po »zastonj« neomejeni pijači....hahaha ta teden nas menda čaka zahteven teren. Tokrat gremo v Inner City kar pomeni okrožja Sydneya – ljudje so bolj direktni, več je izobraženih, premožnejših in več je takih, ki ti samo zaprejo vrata pred nosom. Menda bomo mogli ubrat drugačen pristop! Čez vse pomembne točke gremo na dopoldanskem uvajanju. Nato nas čaka še nekaj »pitch« traininga in ne dolgo za tem že šibamo na teren. Roxy nas skipa na dodeljenem terenu, kjer vsak začne svoj 6urni pohod. Ker smo tok bliz mesta, je večina ljudi itak v službi, zato prvih par ur preživim s teticami, k itak ne znajo angleško (večinoma Grkinje in Vietnamke). V prvi polovici dneva, nič sreče zame. Trudim se biti samozavestna, direktna in poskušam kljubovat »izgovorom« ljudi, ampak mi še vedno nekako ne uspeva...avtomatsko me ustavi nek čut, da če človek reče ne, ga pač ne bom probala prepričat v to, da reče ja. Ajdčau. Prec obupam menda...bom mogla dalj ustrajat pa kakšen objection več shendlat bi rekla Roxy. Softič. Ponovni obhod dans začnem kašne 45 min prej kot ponavadi, ker je četrt mojga terena glavna cesta in posledično nerezidenčno območje. Wtf. Potrkam pri vratih. Odpre mi prijazna gospa...mal čvekava. Pove, da je iz Vietnama, js ji itak natrosm usega možnega. Zgleda zainteresirana! Že vpisujem podatke....tooo! prideva do podatkov o kreditni kartici. Joj, to pa ona ne bi. No pol pa št. računa. Okej to pa lahko. KUL! Ni bla čist sigurna v št računa ampak ajde. Vrjamm na besedo in nisem rekla naj gre še enkrat za zih prevert. Še podpis...YAS! Thanks for signing up! Kva sm bla vesela wopwopwop! Kličem Roxy, ta je tut cela naspidirana u telefon, da če mi rata v tem okrožju, mi lahko  rata povsod! YA THINK??? Polna zagona šibam naprej nabrat še mal kontaktov, ker se zaenkrat gibljem na preeeenizki cifri. Ob 7 je čas za appointments. Guess what...noben od mojih ni doma. Pejte se solit. K bi mel jajca mi u faco rečt NE, se ne bi trudila hodt nazaj...matr ej! No good thing is, da sm edina poleg Roxy dans dobila donacijo. Yaaaas. Zdej pa morm sm še na wc. Nujno. Tole ni ok, da cel dan nimaš možnosti it. Aaaaaaaaaajjjjj, zakvaj je tok ležečih policajev po tem mestu!!! Še dobr, da sm bliz doma....ampak ne, itak se umes spomnm, da morm še u trgovino (ha, I told you that it will be the most inappropriate time to go next time)...do doma komej še zdržim. Cimri so ful ponosni name in se veselijo z mano haha Pedro se skos norčuje, tak people hater k sm js, da tkole vztraja v tej službi. Thanks bro! Sej res, bomo vidl kok časa bom še....

Poraba denarja: fasnga=30$, SKUPAJ = 30$

Tor 24.10.2017

Stanje pripravljenosti: it's a new day folks! Dans spet ciljam na 1! Zgleda, da bo krasen, vroč dan....še vedno nism kupila črnih kratkih hlač. I refuse to spend my money on that!! Dans na uvajanju treniramo kako hendlat »izgovore« (objection-e) – sm samo na penziji, lahko prek neta to uredim, morm se z možem pogovort, ne morm si prvoščt, že podpiram druge organizacije...itd. men je to najteži. Sploh ne najdm besed, kako bi se s tem spopadla na terenu. In pol vedno rajš rečm »ok, ajd čau« haha I am a delicate flower! #sorrynotsorry :D iz centra mamo približno 15min vožnje tako da zmečem kosilo vase in si nahitrco uštimam vse papirje. Matr tale vožnja me zmerej tok zživcira, prov vsakič k se usedemo v kombi se začnem sprašvat zakaj mi je tega treba, zakaj si to delam, ne bi raj zamenala službe??? Koza. Prvih par vrat. Ustavm se pr paru in začnem basat. Pravta, da si ne morta glih prvoščt, pa se probam spomnt kva smo se dopoldne naučil...jooo al sta dva v hiši, to je 85centov na osebo na dan, ju prpravm do tega, da začnem vpisvat podatke...pol mi pa tip prav – ja mislm, da nisi čist zastopila, res nisva za. Sorry, byeeeeee! I tried haha naslednja vrata...odpre azijatka. V bolj polomljeni angleščini se nekej že zmenva. Par stvari ne razume, zato pokliče 15 letnega sina, da ji mau prevede. Zgleda za, zagrabila je za vabo! Vpisujem podatke. Oooo že zbiramo državo, oooooo, kartica, bleeee js bi rajš št. računa, jaooooo ok, tokrat trikrat preverm številko računa (btw, una od učer ni mela pravilne št. zato je šlo use u maloro jaoooo, sm vedla, da bi ji mogla zatežit!). tokrat ne bom nrdila iste napake! Sam še podpis in SAVE! Another child saved in Vietnam!!! Roxy je čist adijo haha js pa tut, prva donacija dneva od useh YAAAS, jutr pokam balon! Najrajš mam pa, da že takoj na začetku dobim eno...k to pol pomen, da lahko dan mal bol na izi speljem. In sm tut ga! Matr je vroče, mogoče, si pa re smorm kratke hlače kupt. :o zagovorim se s stričkom Portugalcem, k mi razkaže cel svoj vrt...itak ga odpihnem s svojim poznavanjem paradajza, peteršilja, bučk in drugih vrtnin, ki jih mamo tut mi na vrtu...on pa mene z MANGOTI, PASJONKO IN AVOKADOM! Kva pa folk tle, kr mango drevesa tle goji. Stričk ni za stvar, da bi rešu kašnega otročka v tujini. Pa nč. Pr sosednji hiši opazm še enga strica, k je glih pršov s sprehoda s svojim psom. Od daleč ga prjazno pozdravm...un mi pa zalaja nazaj »I'm not interested!« sm rekla, stric al nč ne progajam. Pa me je kr napizdu nazaj, kako sm nesramna, da mi je že povedov, da ga ne zanima pa mu še kr najedam hahaha kreten, zanalašč mu na najbol osladen način zaželim čudovit dan in vso srečo. BYE FELICIA! Popoldne spoznam tetko Makedonko. V polomljeni angleščini pomešani z makedonščino mi pove, da je skuhala filane paprike za kosilo. Škoda k tem tetka ne morm nč razložit pa prodat, k me itak nč ne zatop :( mi pa polepšajo dan, k se usaj pogovarjajo lepo pa niso nesramne...sam še za jest mi more kera dat pa bom vesela haha Drgač mam pa najraj folk, k se vid na vn, da majo dnarja k pečka, pa rečejo, da si trenutno res ne morjo tega prvoščt. Kakšna šala. Sonce, hoja in govoričenje te res tok izčrpajo, zvečer se sam prevrnem nazaj v kombi. Aaaaah, sediiiim!! All i need now is bed. Kljub že drugi donaciji ta teden, sploh nimam nobene motivacije za to delo. Tako me mentalno izčrpa to čvekanje in vse zavrnitve, da mam povn kufr vsega še predn začnem z delom. No so pa vsaj cimri čist navdušeni nad mojim drugim zaporednim uspešnim dnevom. Yuuuup! Tomorrow is a new day, let's gooo for the third one then!

Poraba denarja: SKUPAJ = 0$

Sre 25.10.2017

Stanje pripravljenosti: precej energično začnem jutro. Zajtr, blog, zrihtat služba. Končno se spet počutm mal bol naspidirano! Držim pesti, da nas dans ne presenet dež! Tokrat na uvajanju vadimo kako napletat pogovor – rapport! Pismu, ponavad mam glih s tem najmanj težav...nakladanje! not in this job I guess! Sam, da vidm face ljudi, k me majo povn kufr prec k odprejo vrata...al me že use mine in posledično pol tut ne težim, ko mi enkrat reče ne. Roxy vseen misl, da gre men to fulll dobr od »ust« js ne vem kdaj me je ona poslušala! Sicer sm pa spet met Top New Reps! Yaaay, I can pop a baloon! In kaj dobim?! Srečko za podrgnt, k mi ni prnesla nič. -.- ne morm vrjet, da je že sreda! Se mi zdi, k da nimam nč od lajfa! Sam u službi sm...domov pridm ob 9 zvečer in grem spat!

Matr je soparno zunej. Takoj k me Roxy spusti vn se zapodim na prvo dvorišče...ogovorim strička Grka, ki prav, da kaj pa bodo ženske delale, če se ne poročijo...sm rekla ja kaj, u službi bodo pa življenje bodo mele...pa prav no, no, no! Sm rekla uredu bo stric. Se vidva lejtr. Iz kerga stoletja je pa on pobegnu. Nikjer ni nobenga...še ulce so čist prazne. Najdem eno gospodično. Zapričava se....mam dobr filing! Tole bo neki. Attack! Vpisujeva podatke. Mam jo! Šit, ne ve kašn ma račun. Jebemtiš. Gre pogledat, išče po mailih, nč. Joooo dej no! Si zlowda app za banko, da končno lahko vid številko računa. Kočno. Vpiševa podatke, preverm stokrat, če je use pravilno. Tooo application sent. Kličem Plan pisarno. Spet mi ne dela telefon. Ja pa kva še?! Prosm gospodično, če si lahko sposodm njen telefon in jih končno prikličem. Sej ne da se mi je že drugič to zgodilo. Urejeno, done, zaključeno! Yaaas! Zdej loh zabušavam do konc dneva :D kva ga pa sonce seka dans, neverjetno! Tko je vroče, da bi se res mogla hidrerat ampak kaj k pol nimam kam na wc....sej sva se z enim tipom glih o tem zapričala haha je reku da ne ve kako to zmorem. Jao, še zmer se mi zgodi, da se s kr enim folkom, k točno vem, da ne bo nč od njih, zapričam u nedogled. :D sej pol sm skoooor še eno Vietnamko dobila na krov, pa je na konc, k sva že vse dale čez, rekla, da nima kartice in da more še z možem govort. Prov. Pridm nazaj zvečer. Al je šele poooool dneva minilo! Kva sm zmatrana. Še sreča, da zadnji dve uri vedno hitr mineta, ker je game time in mormo dobesendo tečt od vrat do vrat, k jih še nismo obkljukal. Zihr, tekla pa ne bom. Ljudje v ožjem okrožju mesta so vidno bolj nesramni...prvič se mi zgodi, da mi jih par kr zapre vrata pred nosom že po uvodnem »hiii, how are you doing today« *slams doors* hahaha whaaat?! Ne morm si pomagat, da se mi v glavi ne prislika Alja, kako odpika takšne in drugačne prodajalce po telefonu..prodajalec »blablabla« Alja: »me ne zanima, dijo« *poklop telefon* (love you sisss! :D). Al zvečer se mi že tok ne da, da se vlečem k megla. Komej čakam, da Roxy pošlje zadnji sms, nas pobere in pičimo domov! HOMEEE!

Poraba denarja: I stopped keeping score! -.- mislm, da nč :D
Čet. 26.10.2017

Stanje pripravljenosti: nehala sm pisat dnevna dogajanja. Ups....sej tega kar me je čakalo dans res ni težko pozabt haha spet se dopoldne prekolnem, zakaj zavraga še vedno nism kupila črnih kratkih hlač...menda je že skor poletje pravjo ljudje. Še vedno smo v Marrickvillu, kar spada pod Inner City. Dans mam fuuul razgiban teren in sploh ne vem kako naj se lotm zadeve, da bom najbolj efektivna. Tole naselje je res luštno. Polno vrstnih hišk, vsi imajo dvorišča...kjut! no, sam ljudje k živijo tle niso tako kjut haha že v prvi polovici dneva sm dobila par *door slam-ov* za dobrodošlico. Seveda se pa povsod najdejo tut izjeme...vkorakam na dvorišče čudovite hiše. Gospa je glih zunej zalivala svoj vrtiček. Prijazno jo pozdravim in načnem pogovor. Zgleda prijetna. Mal čvekava, mi pove, da je iz Libanona itd itd...ni zainteresirana za donacijo, ampak js useen ostanem minutko dlje. Povabi me v hišo, mi ponud vodo, piškotke za na pot mi da pa še eno hruško! Top...to je to kar sm hotla, da sm končno tut js spoznala osebo, k mi je dala hrano! Haha moj cilj je dosežen. kmal po tem sm skorej dobila enga strica vietnamca, k u bistvu sploh ni živel pr tisti hiši ampak je delov kot gradbinc (k so prenavlal) pa sva se tok začvekala, da sm že pršla do kreditne kartice, ko mi je omenu, da nima sabo. Haha sm rekla ni panike, lahko pokličeva banko :D hahaha jaooo glih ene 20min mi je uzeu stric pa nakonc ni blo nč sreče. Trenutno nism niti približno na ustreznem številu kontaktov z ljudmi tko da bom mogla kr hitr stopt pa se nehat zadržvat pr kr enih...like usual! 10 min later....just down the road...potrkam na vrata...po dolgem čakanju mi odpre mlajši moški. Prec mi pove, da se je glih zbudu haha sej ne rabm povedat, da ni biu zainteresiran...ampak sva se tok zapričala, da se je kr smestiu na verando, si pržgau cigaret in sva čvekala...predstavu se mi je kot Xavier, pa sm po faci vidla, da stoposto ni avstralc. Pa sva na konc pogruntala, da je Makedonc in da mu je u resnici ime Vladimir. Po moje sva se zihr kašne pol ure pogovarjala..o vsem možnem. Je reku, da je on tut učas to isto službo delov in da jo je hejtov...točno iz istih razlogov k js haha kaj sva se nasmejala. Drgač je pa igralc in menda si je spremenu ime zato, ker je vedno na avdicijah poslušov samo o putinu, socializmu, sovjetski zvezi itd. Haha si morš mislt. No sej, če js ne bi delala, bi verjetno še kr čvekala. Čist sm sfalila s to službo, majkemi. Pozno popoldne se mi na ponovnem obhodu pridruži Roxy...zakon, z njo je vedno vse bolj zabavno. Najprej se zagovoriva pri eni hiši...in ugotoviva, da je ženska SLOVENKA!!!! Men se je skor strgal. Teta Agata je iz totega Maribora , čuj! Sam u Avstraliji živi že odkar je bla stara 4. Škoda, nč ne govori po naše. Ampak noro...čist me je šokirala. Sej smo jo skor dobile na krov, sam je hotla še mal raziskat tko da sva se dogovorile za appointment. Nadaljujeva svoj pohod. Vkorakava na dvorišče hiše...vhodna vrata so bila odprta. Samo da sva stopile na vrt zaslišva zmešan pasji lajež in zagledava tri male cucke kako tečejo proti nama...sej nisva vedle kaj naj, u sekundi so bli pr nama celi razjarjeni in najmanjši skoč name in me z gobcem zagrab za koleno...sploh nism vedla kaj me je zadelo haha Roxy ni vedla al naj ga brcne, udar, dvigne al kva...itak sva se od šoka sam smejale. Pol pa pride tetka vn in prav sej niso nč nevarni, ne bodo nč nrdil..me sva se sm obrnle pa pičile vn...nikakor se nisva mogle nehat smejat haha odpravva se naprej in po parih minutah mi prav Roxy, da mi je cuck zluknov hlače! Sm rekla kvaa, sej pol sm pa tut začela čutt, da me mal peče...pogledam in vidm, da me je do krvi. Matr prase malo. I hate dogs!! -.-  nč, še dobr, da je sm površinska praskica! Greva dalje, ker je že skor ura cajt, da se vrneva nazaj k slovenki. Itak je ni blo doma, kaj pa druzga tako da nič donacij zame dans. Na poti proti mestu, kamor gremo na Thursday night dinner, začnem razmišljat o dejanskih posledicah tega pasjega ugriza...še bolj pa po tem, ko so mi cimri predlagal, da naj grem k zdravniku (pa usi od doma tut!)...in pol je pršov moj inner hipohonder na plano – tetanus, steklina.........O FAK! Cel čas večerje sem googlala, kam grem lahko takoj k zdravniku, kljub temu, da nihče od domačinov tle ni zganjov panike... Vsi General Practicionerji so bli že zaprti..edino kamor lahko grem je urgenca. Nč, prva stvar jutr zjutrej, grem k zdravniku!!! Zdej sem že 99% odločena, da ne bom nadaljevala s to službo, tole je bla kaplja čez rob! Še jutr ne vem, če bom sploh pršla. Mi je čist useeno, tut če bom mogla plačat 250$ (»kazen«, če v teden v naprej ne poveš, da odhajaš iz službe). Doma pokažem bojno rano cimrom. Pedro pravi, da niti slučajno ni možnosti, da bi dobila steklino. Pa da rana ni huda in ni potrebe, da še danes rinem do urgence. Ok. Jebemtiš, kva me še ne bo doletelo use! -.-

Poraba denarja: večerja=13$; SKUPAJ = 13$

Pet 27.10.2017

Stanje pripravljenosti: ready to go to the doctors! Že takoj zjutrej sem pičila k najbližjemu GPju. Pa je una rekla, da je zdravnik obtičov v prometu in da bo ful pozn, naj pridm nazaj ob 11. Mrš. Grem do druzga, kaj me pa stane. Pridm v čakalnico in prav teta, da mene ne morm nč brez Medicare kartice. JA PA PIZDA?! Lahko pa plačam 75$ za pregled. Ja, k mi kej druzga preostane?? Čakam, da me pokliče mlajši zdravnik azijc. Povem mu kaj se mi je zgodilo on se pa sam smeje haha sej ni kej, zanimiva zgodbica. Z njim delim še svoje skrbi glede potencialnih okužb in cepiva, pa prav, da v Avstraliji nimajo pasje stekline...samo netopirji, pa še to tak mejhn procent in gor proti severu države. Ok. Zdej sm pa pomirjena. Za dve minuti, kar sem bla v ordinaciji sm plačala 75$. Yaaaay!!! Nč odločm se, da vseeno grem danes še oddelat, pol je pa to to!! Roxy mi prnese malo darilce, »cause you're doing so good!« ja pa iiii, ne morm ji zdej povedat, da mam dost usegaaa! :( haha nč da vidmo dans kva bo. Na terenu ni nč posebnega. Če nam uspe dobit dovolj donacij do katerekoli ure, gremo lahko takoj domov a.k.a. v Side bar žurat. Vsi so ful motivirani, men je pa ravno do Kosova. Niti se ne trudm, ležerno čvekam s folkom, če me odjebejo tut prov, ajd čau, ustavlam se po poti, še vedno se čudm, kaj vse folk goji na svojih vrtovih in kako je vse to normalno. Palme, mangoti, limone kr po cesti. Pa random živali :D 
Sam še komej čakam večer!!! Tokrat se teh 6 ur vdela leče k ogaben smrkelj...*bruh* haha tok sm utrujena od usega, da se pa tut js že vlečm približno tko. Ura je 19:17, ko me Roxy končno pobere na lokaciji. Sam prevrnem se u kobmi. Poleg nje je v kombiju še Brandon in obema smrtno resno povem, da je to to zame, da ne morm več te službe delat...pa me ne jemleta preveč resno. Prov prov. Na poti v center in na party se ustavmo še na večerji čist bliz mojga doma v Broadway šoping centru....INDIJSKAAAAAAAA!!!! po takem dnevu ej...sem bla pa zvečer najbol srečen otrok daleč naokol. Kaj je pa pasal en Butter chicken in garlic naan <3 indijska je LAJF!!! Vsi v party petkovem moodu stojimo v vrsti za vstop v klub. Mi dobimo zapestnice za zastonj pijačo (to je vsak petek za zaposlene..škoda k ne pijem, k bi se ga lahko dobr udesila  in pršparala bajne dnarje :D). Luštno se je tkole podružt s temile mojiim debilčki od sodelavcev, res so pojave! No na konc so me itak prepričal, da ostanem še en teden in da dam odpoved v ponedeljek pa si tko pršparam 250$...I've done it for two weeks now, might just do it for one more right?! Jutr delam ob pol 10...kar pomen, da bo early start again...js pa še zunej. Jooooj!!! Bejžžžžžž
Poraba denarja: večerja=12$; SKUPAJ = 12$

Sob 28.10.2017

Stanje pripravljenosti: I CAN'T!! -.- I'm too tired!! -.- please universe, help!! Nekako se sklobasam iz postle in uštimam semi-spodobno. I look like death. Legit. Popapcam zajtrk in šibnem proti Proteiniju. Spet delamo k norci. Opažam, da se po dveh tednih weekly službe ful bolj samozavestno počutm pri sprejemanju naročil in govorjenju z ljudmi, nč več mi ni hudga! Usaj nekej pozitivnega me bo naučila tale (med)tednska služba! Toook je blo vroče dans, da je blo za crknt. Še dans sm bla ful velik zadej v kuhni. Zdej delam že vse kuglce, pa čokolado za oblivat bounty tablice poleg vsega že klasičnega dela. Megan me vpraša, če želim prevzeti izmeno, ki jo je prej opravljala Nancy, ker ta ne bo več mogla delat. To pomeni 7 ur vsak dan vikenda...zakon! itak sem rekla ja in itak sem ji povedala, da bo tole moj zadnji teden v zdajšnji službi...se je sam smejala pa me vprašala, kako sploh zdržim :D Doma me preseneti NOV PRALNI STROJ! Al smo tok veseli k radio in bi kr usi naenkrat radi pral. Haha končno si operem še vse ostale cunje in se spet lahko zmišlujem kaj naj zjutrej oblečem. S cimri se zvečer končno spet vsi družimo...al me ni nikol doma, da bi lahko kašno konkretno rekl! Tole bo treba spremenit...jutr bom mogla soočt Roxy z mojo odločitvijo....pa da vidmo.

Poraba denarja: SKUPAJ = 0$

Ned 29.10.2017

Stanje pripravljenosti: poskušam sestavt sporočilo za Roxy...pišem, brišem, pišem, popravljam, pišem, pošljem. Huh. Joooj sej še dobr, da grem delat zdele...tut če me kliče se ne bom mogla javt :D work work work work work work šalalalala! Zdej pa že teče delo k po maslu, levo desno gor dol, šibamo! V pomoč nam je prišla še ena nova punca iz Malezije...mal se še lovi, pa skos podira sistem nalaganja umazane posode v stroj in čiste iz stroja...jooooj, sej vem, da se še uči, ampak k je povn lokal pa res ni časa umikat pa premikat :/ jo bomo že strenirale.  Se mi pa končno mi zdi, da se tud z Megan in Amy začenjamo malo bolj na prijateljski ravni pogovarjat in ni več tako uradno use. Kar je kul, da se počutim mal bolj domače in definitivno ful rada delam tle. Aaaaah, zakaj dnevi čez teden ne minevajo tako hitr k vikend?! -.- Roxy mi je odpisala, da me pokliče zvečer in se pomenva...pa sm bla glih pod tušem k me je klicala, pol se pa ni več javla...nč bomo vidl kaj poreče jutri...sm 100 posto, da me bo na vsak način hotla prepričat da ostanem še dalj časa....aaaaaaah, I guess we'll see tomorrow...



Več pa naslednjič.... ;)



p.s. Kako je potekal moj prvi teden nove službe pa si lahko prebereš TUKAJ! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar