sreda, 2. september 2015

Chicago – City that stole my heart

Zdaj, ko imam po povratku domov v Slovenijo končno čas, da se v miru vsedem in razmislim o celotnem potovanju (pa uredim vseh milijon slik, ki sem jih posnela :o), se je našla tudi minutka za to, da vam predstavim Chicago skozi moje oči.
Tam sem preživela 4 cele dni in si pogledala večino glavnih znamenitosti. Če ste prebrali prejšnji zapis veste, da sem zadnjo noč v Bostonu preživela na letališču in se vkrcala na letalo ob zgodnjih 5 zjutraj. V Chicago smo prispeli prej kot predvideno (ob 6:20) zato smo na pristajalni stezi še čakali, da so pripravili vse za izkrcanje potnikov.
Ko smo se končno spokali ven in sem se prebila do svojega kufra je bila ura “že” 7! Nekaj časa sem še posedela na letališču, nekaj pojedla in se odpravila proti hostlu. Svetujem, da si vsak obiskovalec mesta nabavi tridnevno ali tedensko neomejeno VENTRA vozovnico, ki je zares zelo uporabna in po mojem mnenju tudi poceni! Svoj stokilski kufer sem nato spokala na metro in se vsedla na modro linijo, ki vozi direktiva v center. Perfect! V hostel sem prišla še pred deveto, model, ki me je kasneje prijavil v sobo, je pa ravno ustal! Stanovala sem v Hostlu IHSP Chicago, par postajc z modro linijo do centra vsega. Čisto soliden in čist, ljudje pa prijazni in zabavni! Najbolj mi je bila všeč opcija zajtrka (vključen v ceno), saj so vsako jutro pripravili maso za palačinke in si si jih napekel kolikor ti je srce poželelo....NJAMSSSS! :D V sobi sem se razpakirala in namestila. Opazila sem, da me je kontaktirala Susan-ina kolegica Margie, ki tu živi in me povabila na kosilo ter predlagala, da si gremo jutri zvečer pogledat baseball tekmo! O.o Fantastic!! To bo še zanimivo!


Dopoldne nisem izgubljala časa in sem se še pred 11 odpravila v mesto. Prvi stvari, ki sem si ju šla pogledat sta bila Lincoln Park in Lincoln Zoo (oboje zastonj!). Fabulous!!! Živalski vrt zelo lepo urejen, velik in zanimiv! V parku se nahaja še “rastlinjak” z vsemi možnimi eksotičnimi rastlinami...od palm do orhidej...kar hočeš. :) vzelo mi je nekje konkretni dve urci in pol za cel krog okoli...potem sem si pa zaslužila kosilo...The real pancake house!! Oja. Če pa znajo kaj naredit so pa to palačinke (pa burgerji in stake-i haha). Morda mi je Chicago tako prirasel k srcu ravno zaradi vseh palačink, ki sem jih tam pojedla hahaha








No dovolj o hrani...svojo pot sem nadaljevala skozi celoten Lincoln park do glavne ceste in plaže ob jezeru Michigan. Peščena plaža, toplo vreme, sonce in nebo brez oblačka. Fantazija. Kar nisem mogla verjet, da je na eni strani ceste tako gromozansko vedno zaposleno mesto, na drugi te pa čaka plaža in odklop misli. Zapodila sem se na pesek in uživala v čudovitem razgledu na jezero in mesto, kakšna krasna kombinacija! Voda se mi je sicer zdela premrzla za kopanje, ampak to očitno ni ustavilo kar nekaj pogumnežev, ki so se v njej “namakali”. Pozno popoldne sem se med iskanjem najbližjega metroja malce dezorientirala (vzemite si dober zemljevid mesta! Haha) nato pa po precej dolgem iskanju končno našla “pot domov” (vmes sem našla še muzej ameriške zgodovine, ki je baje fantastičen, pa res nisem imela ne časa ne denarja, da bi si ga šla pogledat -.- drugič). Za večerjo sem zavila v Chipotle! Njamanjamanjama :D zvečer sem spoznala, zakaj se Chicagu reče Windy City! Haha ko piha, piha, and I mean it! :D



Drugi dan sem se zbudila precej zgodaj...po moje sem bila še vedno naštimana na kamp čas :o za zajtrk seveda palačinke, oja! Dopoldne sem se z metrojem odpeljala proti centru in se sprehodila po Magnificent Mile ali glavni šoping ulici Michigan Avenue. Na poti sem se ustavila pri stolpnici kjer se nahaja John Hancock Observatory znan tudi kot 360° Chicago (absolutno must dooo tukaj!), kjer sem iz 94 nadstropja občudovala to prečudovito mesto..več pa naj povejo slike. 







Nadaljevala sem sprehod po ulici proti samemu centru mesta. Ogledala sem si še Water tower, Trump-ov gromozanski hotel, NBC zgradbo in vse ostale zanimive zgradbe katerih imena ne poznam haha tako sem se zamotila do kosila, ko sem se dobila z Margie v čudoviti fensi restavraciji (River House Tavern) na samem bregu reke Chicago. Margie je res krasna oseba in največja carica! Tako sem bila vesela, da me je vzela pod svoje “okrilje”! Na kosilo je sabo pripeljala še družbo znancev, ki so prišli v mesto za večerno baseball tekmo med chicaškimi Cubs-i in Tigers-i iz Detroita, za katero mi je seveda kupila karto.. O.o Prvič sem si privoščila res pravi ameriški burger...neverjetno. Meso tako mehko in okusno, še balkanci ne naredijo tako dobre pleskavice! :o po kosilu me je presenetila še z enim “darilom”, saj mi je rezervirala vožnjo z ladjico po reki Chicago, ki je v okviru Architectural tour – ena najbolj obiskanih tur v mestu (pa tudi dragih, zato sem bila še toliko bolj presenečena nad tem, ko mi je v roko potisnila listek s podatki! :o)...nahitro sem se poslovila od družbe, saj smo se zopet videli zvečer in odšibala na zbirno mesto ture. Zdaj vem, zakaj je le-ta Margiina najbolj priljubljena tura, na katero vedno pelje goste, ki pridejo na obisk! Absolutno vredna ogleda, če nisi low-budget popotnik.








Po dobri urci in pol na ladjici sem na hitro skočila še do Navy Pier (kamor sem se vrnila še naslednji dan) in že je bil čas za odhod proti Margiinem stanovanju (živi v 27 nadstropju stoplnice s pogledom na jezero), kjer sva se pripravili na večerno tekmo. Kupila mi je še Cubs-ovo majico, da se bom zlila z okoljem in me prepričala, da namesto čakanja na let v NYC na letališču v petek zvečer, prespim pri njej in me ona zgodaj zjutraj odpelje tja. Če še nisem omenila, po dotedanjih in prihodnjih izkušnjah, ki sem jih imela z američani, moram rečt, da so neizmerno prijazni in zelo zelo gostoljubni ljudje, absolutno pripravljeni napeti vse moči, da ti omogočijo čim lepšo izkušnjo in pomagajo pri tem, da spoznaš njihovo kulturo!! Love it! ...no nazaj k bistvu...pozno popoldne sva se peške sprehodili do Wrigley’s stadiona. Seveda, da je bil trenutek popolnoma ameriški, sem si privoščila še hotdog! :D če povzamem samo baseball tekmo...nisem bila impresionirana. Prej zdolgočasena haha po dveh urah in treh atraktivnih trenutkih (pa je bila tekma komaj na polovici) je bilo že tako pozno, da sem morala nazaj v hostel...Margiin mož je tekmo zapustil še prej, saj so Cubsi igrali tako slabo, da je bil grozno razočaran in žalosten. Baseball is life v Ameriki, kot sem tudi sama ugotovila na tej tekmi. Je bila pa zanimiva izkušnja moram priznat. Vsem, ki mislijo, da je na baseball tekmo enostavno treba iti pa lahko rečem, da tudi če ne greš ne boš zamudil čisto nič ;)




Tretji dan sem se zopet najprej ustavila na Michigan Avenue in se sprehodila do House of Blues (če imaš čas, je po moje fenomenalno zvečer rezervirat mizico v njihovem baru in poslušat živo glasbo!). nadaljevala sem s sprehodom do drugega konca mesta in obale, kjer sem si ogledala Olive park in Navy Pier (must see! mini zabaviščni parkec, kino, teater, hrana, zabava...). Peš sem se nato odpravila po čudovito urejeni obalni poti vse do Natural History muzeja, akvarija in planetarija. Res svetujem, da, če je le možno, kot prevozno sredstvo po mesto (mestih) uporabljate izključno svoje noge ali kolo (ki jih imaš povsod), saj poleg tega, da naredite nekaj zase, vmes odkrijete še ogromno zadev, ki jih z vožnjo z metrojem ali busom sicer ne bi! Tudi nazaj sem se odpravila peš skozi Grant Park mimo Buckingham fountain, nabrala nekaj mini jabolk iz nasadov v parku haha in končala v Millenium parku, ki je absolutno čudovito urejen in zelo uporaben...plezalne stene, skejt park, igrala za otroke, čez cesto je z domiselnim vijugastim mostičkom povezan še z drugim delom parka, kjer se nahaja koncertno prizorišče, romantičen vrt in “fižolčeeeeeek”, “the Bean” ali “Cloud Gate” kakor mu pravijo tam. Seveda verjamem, da to znamenitost vsi poznate. :) tam se ponavadi kar tre ljudi, tako da si je treba izboriti svoje mesto v zrcalu na fižolčku! Po postanku za miljon slikc sem se spustila še eno “teraso” nižje, kjer so postavljene nekakšne futuristične fontane, kjer se ljudje vseh starosti zabavajo ob špricanju, polivanju in valjanju v vodi. Yolo! :D sprehodila sem se še do centralnega dela, ki se imenuje “The Loop”, ki je iz vseh strani obkrožen z metro železnico...tam pa najdeš različne restavracije, gromozansko javno knjižnico, univerzo itd...po celodnevnem pohajkovanju in hoji po mestu, sem se ob povratku namestila na strehi hostla in se lotila urejanja slik..ahaha ja, res lahko rečem, da imam slikovnega materiala za izvoz!




















Zadnji dan sem seveda pričela s palačinkami v hostlu, kako pa drugače. ;) spakirala kufre, se odjavila iz hostla...šla naravnost na obrobje mesta si ogledat United Center, kjer domujejo Chicago Bullsi, tam našla še prizorišče slavnega Cirque du Soleil-a...če bi to vedela prej, bi zagotovo svoj urnik prilagodila tako, da bi si lahko ogledala njihovo predstavo!! -.- sledila je tura po kampusu univerze v Chicagu, ki je naravnost čudovita. Tako lepo urejen, čist in očarljiv kampus, ne bi se branila študija tam haha nadaljevala sem s pohodom proti Museum of Science and Industry...baje je eden boljših, ampak jaz nisem imela časa za ogled. Moj namen je bil, da poskusim priti v park imenovan Garden of the Phoenix (včasih znan kot Osaka garden), ki je zelo dober približek tradicionalnim kitajskim parkom, ta pa je bil na žalost zaprt zaradi prenove...zato sem obhodila celoten OGROMEN park, v katerem se nahaja tudi ta, da bi morda le našla kje kakšen vhod not..a brez uspeha :( razočarana sem se usedla na bus in se odpravila nazaj proti mestu. Čakal me je še Chinatown, ki ni bil nič prav posebnega nato pa po kufer v hostel in piči proti Margiinem stanovanju, kjer sem prenočila. Odpeljala me je še na večerjo in mi zrihtala prenočišče za zadnji dve noči mojega potovanja v NYC. Zelo sem se že veselila odhoda nazaj, saj sem se zaradi časovne razlike še vedno zbujala pred 6 zjutraj haha kar ne morem verjeti kako hitro se je ta teden obrnil okoli in da sem naslednji dan že hamlala po New Yorku! Seveda budnica ob 4 zjutraj, da me je Margie peljala na letališče od kjer sem ob 6 zjutraj poletela proti NYC! Hurraaaaay! :D








Moj vtis?
Mislim, da je bil Chicago eno mojih najljubših mest, ki sem jih do sedaj obiskala...v Evropi ali Ameriki! Zdaj vem zakaj me je nekaj tako vleklo tja še preden sem sploh odšla od doma...in če bi po kakšnem slučaju kadarkoli živela v ZDA, bi zagotovo izbrala Chicago.
Vreden ogleda? ABSOLUTELY YES!! :)

Za vas še nekaj fotk, naslednjič pa pičimo v New York City! 


Enjoy ;)


*D*

Ni komentarjev:

Objavite komentar