ponedeljek, 13. julij 2015

Že čez polovico!



Ahoj! 

Ne morem verjet, da smo že v petem tednu kampa!! :o noro kako hitro čas leti, ko se imaš fino! :) takole, ta teden je minil natanko en mesec od mojega prihoda v ZDA. Za enkrat lahko rečem, da še nisem imela težav z domotožjem...seveda pogrešam vse domaa od družine do prijateljev in naše hrane, ampak se imamo tu tako fajn, da mi ni hudega in lažje preživim kakšno krizico. Sploh mi je všeč, da smo se punce v naši hiški končno dovolj sprostile in spoznale, da se že hecamo in imamo svoje interne fore...pa da si dovolj zaupamo in si odkrito povemo. Ful mi je všeč tudi to, da sodelujemo in se podpiramo pri rihtanju naših punc! :) tako da upam, da nas po koncu 2nd session-a ne bodo spet selili! Zdaj pa začnimo z dnevnikom...

PONEDELJEK 6.7.2015:
Dopoldne je vse potekalo standardno brez posebnosti. Danes je bil čudovit vroooč dan brez oblačka na nebu – končno! Pred nekaj dnevi sem opazila, da so se mi po telesu začeli pojavljati naključni rdeči izpuščaji podobni komarjim pikom...zgledajo naravnost ogabno ampak ne srbijo (verjetno zaradi zdravil za alergijo, ki jih jemljem dnevno...), ker nekateri so-counselorji imajo take probleme, da jim mesto pikov kar oteče, srbi za znoret in nasploh je grozno...bogi. moja cimra Denise ima grozno reakcijo in pike po celem telesu...! Sumimo, da so za to krivi “bed bugs” (ne vem za ziher, ampak mislim, da po slovensko temu rečemo stenice?!?!?!)...in baje jih z lahkoto odneseš sabo domov, ker so povsod v cunjah, stvareh...oprostite izrazu ampak nimam boljšega....FAK?! najboljš, da kar vse skupaj zažgem na kresu, kar pa kupim novega neprodušno zapakiram v plastiko haha res ne vem kaj bom ob prihodu domov.
No dovolj o malih ogabah! :D po kosilu smo v času rest period organizirale tekmovanje v najlepših risbicah, da smo jih malo zamotile. Nato je sledil standard...ura gimnastike, spinn z Meghan in večerja. Po večerji je bil spet čas za A lige, kar je pomenilo, da sem morala na gimnastiko. Boriiiiing! Hvala bogu, da sem imela frej večer. Nekaj časa sem preživela v kantini, kjer sva s coachem Chrisom padla v debato...Chris je bil včasih košarkaš, igral je v Nemčiji in baje je še vedno v top vrhu strelcev v zgodovini...ne vem sicer koliko je to res, ampak tako so ga najavili na predstavitvi trenerjev :D potem sem se pridružila naši ekipci v Field house-glavni dvorani, kjer smo se malo družili in debatirali. Pa veliko smejali haha Cimra Emily je bila takooo prijazna, da je oprala moje cunje pri njeni teti, ki živi v bližini kampa. Zakooon!!! Res sem bila že na tesnem s cunjami haha
zzzZZzzZZzzz

TOREK 7.7.2015:
Zopet je dopoldne minilo standardno...punce so začele malo popuščati v pridnosti pri pospravljanju tako da smo morale malo zategnit povodce :p v času free play-a smo se družile s Clodagho, debatirali o selitvi v London...ona se seli septemba zaradi faksa, Greg (madžarski counselor) se ravno tako seli tja, jaz pa tudi drugo leto, če rata...roomies!! :D
Danes se je po kosilu spet na polno “uscalo”, kar je pomenilo, da smo prvi del dopoldneva preživeli v hiškah. Kasneje sem se preselila v field house in sodelovala pri gimnastiki...zaradi po naše “deževnega urnika” ni bilo veliko otrok, zato smo se vsi trenerji tam res dolgočasili. Družila sem se s trenerko košarke Anno, ki je Rusinja, živi in dela pa v Španiji. Ker nismo imeli dela, smo se počutili res neuporabno in zdolgočaseno. -.-
Cel dan nas je preganjala taka sparina, da si komaj dihal. Šele zvečer se je malo ohladilo! Po večerji je bil čas za B lige, torej jaz sem frej. Izkoristila sem prosti čas zato, da sem Rachel poslala vse slike iz cirkuških ur, da jih razpošlje staršem.
Pred kantino smo imele kar mali party v hiški, muzika, petje, ples...uživancija! punce so norele :D zvečer sem bila spet na dolžnosti v hiški...igrale smo dobble, izmišljale smo si zgodbice...danes so bile predvsem bolj živahne pred spanjem, verjetno zato, ker ni bilo toliko natrpanih aktivnosti čez dan...? jih je treba bolj zgont :p
Zdaj sem pa ready za malo bolj zgodnje spavanje. Night!

SREDA 8.7.2015:
O ja, ta malce daljši spanec mi je res koristil! Do sedaj smo se že vsi tako privadili na življenje v kampu, da je že vse postal običajno...nič kaj preveč novih stvari se ne zgodi...dopoldne je minilo kot ponavadi, na cirkusu...potem je sledilo kosilo in popoldanska gimnastika...pa spinning z Meghan. Po večerji so bile na vrsti A lige...gimnastika...prisežem, varnost je pri teh ljudjeh na zadnjem mestu...res me straši njihovo početje :o zvečer smo bili frej zato smo se spet odpravili v mesto! Končno. Zabaven večer v družbi cookijev in sladoleda :( bajskii!
 

















ČETRTEK 9.7.2015:
Zjutraj na zajtrku smo bili res živahni. Ena od naših punc je imela danes rojstni dan, zjutraj smo jo zasule s čestitkami, kupile smo ji tiaro, ki jo je nosila cel dan. Pri zajtrku je poleg že dobro znanih Beatlov cela jedilnica prepevala Call me maybe haha zabava. Circus je bil danes spet naporen...na trakovih smo poizkušali nove zadeve...pust iz seda v visenje z glavo naprej...norija. pred kosilom smo malo prepevale v hiški. Po kosilu spet gimnastika in malo telovadbe. Večerja je bila danes res pozno, ker smo bile punce zadnje poklicane v jedilnico. Takrat smo naši mali princeski prinesle tudi torto in cela jedilnica ji je zapela za rojstni dan. Čudovito! B lige in naš večer off. Nismo šli v mesto in smo se raje družili v kampu pa še prišparali 3$ za prevoz in celo premoženje za cukr! :D s puncami smo se dobile v Field house, kjer sem končno na skrivaj dobila wifi geslo, saj Clodagh dela v dnevnem kampu, ki ima tam tudi pisarno, zato se je dokopala do gesla...zdaj vedno kadar sem v glavni dvorani na skrivaj skačem v garderobo na wc... :D torej zvečer smo pričele delati plane za potovanja po koncu kampa. To bo še zanimivo!! :)




PETEK 10.7.2015:
Dopoldne je minilo brez posebnosti, razen tega, da sem spremenila datum prihoda domov... :) Denise je v najini sobi uštimala postelje z vsem možnim proti “bed bugs-om”. Poleg svoje postelje je poštimala še mojo...čeprav kot sem že omenila (trkam na les), jaz nimam problemov...bolje preventive kot kurativa ane :) pred kosilom me je Caroline poklicala, da grem pomagat učit v mesto na bazen...tri naše kamperke namreč hodijo tja trikrat na teden na uro treninga. GROZA! Takšnega odnosa pa še nisem doživela...najmlajša se kao še uči tehnik ampak ne vem kaj misli, da bo znanje kar padlo samo z neba...delali sva udarce kravl pa kar ni in ni hotla sodelovat, prec je ratala sitna zakaj to, js ne bi, js bi raj uno...aaaa mal je manjkalo, da bi ji stisnla eno pingvinjo okol kepe! Drugi dve pa isto...trener jima je napisal trening...pa sem jima povedala prvi set imata to pa to...pa prec dobim nazaj kaj je pa drugi, js ne bi tega, js ne bom tok, lahko rajš to...can you please just shut up and do what you’re told?!?! Hvala bogu, da so se tako počasi uštimavale, da smo v bazenu preživeli le dobrih 20 min...nikoli več. Če me še kdaj prosijo za pomoč bom gladko odklonila. Po povratku nazaj v kamp sem dobila info, da v hiško dobimo 5 novih punc, ki so tu na Rookie weekend, kar pomeni, da pridejo za vikend, da vidijo kako zgleda kamp in se potem odločijo, ali je to za njih ali ne...no v naši hiški imamo 2 prosti postelji in 5 novih otrok. Bravo, res bravo. Tri pač spijo na tleh. :D ena od njih ni stara niti 6 let...jao.
Pred večerjo sem na hitro naredila še spinn trening. V času B lig zvečer pa sva s Cordy igrali še tenis haha no bolj poskušali igrati :D pred kantino je bila v hiški cela norišnica, prišleki so po domače zj*** cel sistem tuširanja, ki smo ga uvedle na začetku. Še dobro, da ostanejo le do nedelje! Danes sva bili obe s so-counselorko Maro na dolžnosti v hiški. Ker je bil danes zadnji večer ene od naših malih (Nicole, ki je prišla le za 2 tedna), sem organizirala, da smo se po kantini vse zbrale v glavni sobi in delile svoje lepe besede o njej ter povedala zakaj jo bomo pogrešala...fuuul lepo je izpadlo! :) potem pa spravit 14 punc v posteljo...zahteven podvig, ampak smo uspele! Res upam, da je Nicole uživala z nami in da smo prispevale k njeni lepi izkušnji. ZzzZZzz spavanje!!


SOBOTA 11.7.2015:
Zjutraj smo imele celo norišnico v hiški...14 punc spravit v red pa zobe spucat, na zajtrk, za mizo...seveda sem jedla stoje, ker ni bilo prostora za našo mizico haha ker je bil vikend dan Annie ni bilo na cirkusu zato je bila spet cela zmešnjava...Caroline je vprašala Annie, če jaz in Jooles res ne bi mogli sami vodit cirkuških ur...pa je hvala bogu Annie odločno rekla ne...valda, ni varjante, da me vidjijo obešat trakove in liro iz tistih drogov! Tako sem se odločila, da peljem punce na sprehod po kampu, potem smo pa malo žonglirale in ustvarjale zapestnice. Pred kosilom so prišli Nicolini starši...joooj to je bil žalosten moment! Najprej je trajalo pol ure, da so se uštimali pa vse stvari spokali v avto potem pa poslavljanje, izmenjava stikov, a huge group hug! Potem pa mahanje in kričanje za avtom, ko so se odpeljali.
Za kosilo so nam danes pripravili žar na prostem pred igrišči za košarko. Vreme je končno postalo podobno poletnemu; vročina, sonce...tako da je kosilo minilo prijetno v senčki. Danes je bil rest periode daljši...potem pa A lige....katastrofa. Tako imam poln kufr teh razvajenih ameriških najstnic, ki res vedno najdejo nek neumen razlog zakaj ne morejo sodelovat....aaaaaaa krave! They are driving me crazy!! Taksnega odnosa pa res ne prebavljam in če bi bilo to v Sloveniji, bi takim otrokom gladko povedala kar jim gre...ampak tukaj ne smemo povzdigovat glasu pa jim povedat par konkretnih besed...mormo vse lepo prijazno reševat...pa si lahko mislite koliko zaleže. Ne razumem zakaj starši plačujejo take bajne denarje, da njihovi otroci potem ležijo na blazinah in iščejo izgovore za izostanek.
Po ligah smo imeli skupni sestanek counselorjev z Irwinom, da smo šli skozi določene stvari, ki so se zgodile čez teden. Potem je sledil ekspresni tuš, večerja potem pa takoj bovling! Jaz nisem šla zraven, ker sem res komaj čakala, da se prične moj večer off in da se spokam stran od otrok! Pred našim nočnim odhodom ven smo na obrobju gozda pri dekliških hiškah videle jelena, ki se je lagano pasel na travniku haha :D v mestu smo zavili v Froyo place in naredili plane za oktobrski get-together, ko ima Cordy rojstni dan in nas je povabila v Birmingham! Tako da verjetno naredim še krog skozi Amsterdam in se oglasim pri Denise, potem London, da “poberemo” Clodagho in končna postaja party pri Cordelii :) jupeej! :D Potem smo valda zavili še v Gypsy..ne mormo se upret, pa smo kupili Cinnamon roll in campfire bar...BOŽANSKOO!!! cinnamon roll je ogromna...8 ljudi jo je jedlo :D campfire bar pa piškotna podlaga kot graham cracker, vmes čokolada-fudge in povrhu posut graham cracker s smoresi...ojojoj :D Danes smo imeli uro do 1, tako das mo v mestu ostali precej dolgo. Res nam je vsem koristil oddih od otrok...




NEDELJA 12.7.2015:
Spet so nam privoščili 20 minutk dodatnega spanca...zjutraj spet norišnica s tamalimi in zajtrk stoje...hvala bogu da mali Rookie otroci odhajajo še pred kosilom! Spet sva bile z Jooles sami pri cirkusu. S puncami smo igrale enko, dobble in delale zapestnice...čudi me, da nihče ne ve kaj je gumitvist in kaj se z njim počne haha v času free playa je bilo veliko otrok in counselorjev pripopanih na tv v preddverju glavne hiše, ker so spremljali Wimbledon...vsi razen mene in enega tamalega so navijali za Federerja haha valda, če je pa Srb! Podpiramo lokalno!! :D vreme je bilo spet fantastično! Zunaj smo martinčkali in nabirali barvico...pred kosilom smo spokali vse rooki-je...in dobila sem svojo prvo napitnino! Jupeej haha ne vem sicer koliko, ker baje dobimo vse napitnine pri plači...UPAM! Ena od mamic je rekla “oh we left you some cash upstairs”...res bi rada videla svoj izraz na obrazu takrat hahaha po kosilu smo prvič zapustili kamp z vsemi otroki...na vrsti je bil mall-meal-movie trip v bližnji nakupovalni in kino center! Vkrcali smo se na tipične rumene ameriške šolske avtobuske wohoo počutila sem se kot v filmu :D ko smo prispeli, smo imeli približno urco časa za obisk trgovin z otroki, prvi obisk Target-a, ki je nenormalno ogromen, imajo pa vsaj cenejše sadje! Nato pa večerja in kino. S cimro Emily sva spremljali naši dve punci, ki sta šli gledat Jurassic World...here we go again...ampak ta kino je bil wooow! Sedeži ogromni in široki s premično mizico, z ročko za nastavitev v ležišče...woooooow! po prihodu nazaj v kamp smo bili vsi na dolžnosti. Baje je danes dan, ko se veliko naših pubertetnikov odloči, da bi radi počeli kaj “neprimernega”, zato smo morali biti še posebej previdni..”baje” :D
Pogovarjali smo se tudi o planih za jutri, ko imamo frej dan...Glen me je res tako ujezil, ker je bil glavni pobudnik za to, da spremenimo naš frej dan iz nedelje na ponedeljek, da bi lahko skupaj počeli kaj, a nas ne upoštevajo v svojih planih. Grrrrr kaj mi je stopu na živc! Sem se šla rajš še malo družit z dekleti in spat...res je bil naporen dan!



4 down, 5 to go! :D upam, da uživate v prebiranju mojih dogodivščin in da uspešno prenašate vročinski val v Sloveniji! :) Pozdravčki domov do prihodnjič!

Mwa, *D*

Ni komentarjev:

Objavite komentar