torek, 23. junij 2015

1. teden :)

Torej odločila sem se, da bom tokrat pisala v slovenščini. Malo zato, ker pogrešam pravi pogovor v slovenščini in zato, da ob vsej tej angleščini, ki me obrkoža ne pozabim kako se kaj napiše tudi po slovensko...pa čist preveč obremenjujem svoje možgane z angleščino! V naprej se oproščam se za zelooo dolg post......Zadala sem si cilj, da vsaj enkrat na teden objavim košček mojih kamperskih dogodivščin... Tu se dnevno zgodi toliko različnih dogodkov, da nimam časa opisat in napisat vsega. Mogoče je zato najbolje, da pišem kar dnevnik in stlačim čim več podrobnosti v eno objavo...? Bom poskusila, pa da vidimo kako se bo obneslo. Minil je prvi teden “pred-kampa”, kjer je število otrok še majhno (okoli 70-80), čaka nas še eden, naslednji teden pa začnemo s čisto pravo zadevo z 200 in več otroki. Za enkrat pa naši dnevi izgledajo takole:

PONEDELJEK 15.6.2015:
Vsako jutro nas direktorica kampa Caroline zbudi s stavkom: “Good morning girls, rise and shine. Breakfast in 15 minutes!” Mislim, da sem v naši hiški edina, ki nima problemov z zbujanjem in vstajanjem...Odhitele smo na zajtrk, ki je vsak dan ob 8:15. Po zajtrku smo je sledilo pospravljanje in priprava na ocenjevanje urejenosti domovanja. Ob desetih so se začnele prve aktivnosti. Naš dan je razdeljen na dopoldanske, popoldanske in večerne aktivnosti. Dopoldanske in popoldanske so razdeljene na dva večja dela, kjer otroci sodelujejo pri svojem “glavnem-primarnem” športu (Major 1 in 2), potem sledi poljubni šport (Minor 1 in 2) in pol ure proste igre, kjer lahko pridejo na kateri koli šport, ki je takrat odprt.
 


 Jaz sem danes začela s cirkusom! Trenerko Annie je res je kul punca, ki je že od otroštva del cirkusa. Uro imava le dopoldne. Danes nisva imeli veliko otrok, ker je bil prvi dan in otroci niso vedeli, kako ta sploh izgleda. To sva dobro izkoristili zato, da me je Annie naučila nekaj trikov na trakovih (silks). Povem vam, da je to res huda telovadba, ampak noro zakon!! Začela sem se tudi učit žonglirat. Haha to bom še morala vaditi, čeprav mi je šlo popoldne že zelo dobro. Ko enkrat dojameš kam gre katera žogica samo še štrebaš. ;) Po dveh urah in pol dopoldanskih aktivnosti smo se vrnili nazaj v hiške in uredili za kosilo, ki je navadno ob 1. Sledila je približno ura počitka, ki smo jo counselorji porabili za sestavljanje lesenega poda za košarko v dvorani (če še nisem omenila...to je originalni pod iz Boston Garden arene...sicer dvomim, da je komurkoli drugemu tukaj mar za to, ampak važno, da glavni vejo, za kaj gre :o). Ta pod nam je do sedaj povzročil toliko sivih las, saj ga raztovarjamo in sestavljamo že pretekle štiri dni, pa nismo niti na polovici. Veselje. Ker je bilo popoldne slabo vreme smo se vsi zadrževali v veliki dvorani in igrali košarko, skakali po trampolinu, fuzbal, ples in druge aktivnosti. Smo se kar dobro zamotili. Po aktivnsotih je sledila večerja. Poleg “običajne” hrane smo danes dobili še sladico...kao čokoladno torto...saj vem, da so torte pač torte, ampak tako sladke in neokusne, umetne torte pa še nisem jedla...
Danes je imela naša ekipa prvi večer frej. S so-counselorko sva se že včeraj zmenili, da bova zvečer naredili en konkreten trening. Obe sva se neskončno veselili spet malo “načrtno” potelovadit. Šli sva v dvorano za spinning in naredili en spinn trening potem in nekaj vaj za moč. Občutek po koncu vadbe je bil enostavno neprecenljiv! Na spinningu se nama je pridružil še sodelavec Baju, ki prihaja iz Nigerije...v 40 minutah vožnje kolesa ni niti malo zašvical! Niti kapljice potu! WTF?! O.o je rekel, da mu sploh ni bilo vroče, da je vajen hujših razmer haha car. Po najini telovadbi smo se counselorji, ki smo imeli frej večer, dobili v glavni hiši, da se malo podružimo in poklepetamo. Res mi je všeč ekipca s katero delam! :)

TOREK 16.6.2015:
Budnica in zajtrk kot ponavadi. Cirkus je bil danes res naporen. Z Annie sva imeli več otrok kot včeraj ampak sva vseeno imeli čas, da me je naučila še več trikov na traku...konec tedna bo prinesla sabo še trapez in liro (obroč v zraku).
V naši hiški smo tri counselorke in 3 punce. Ena iz Dominikanske Republike in dve temnopolti iz Floride...ti dve sta res nori haha kot dve punci iz “gheta”...nasplošno je v kampu veliko temnopoltih in moram priznati, da se večina obnaša na isti način...te njihove črnske fore pa kitke pa govorica telesa, prisežem, kot v filmu. In ta razpon glasu! Ajj! Res so največji carji!! :D No ja naše so pa sploh nore:D Kot včeraj, smo po kosilu counselorji dežurali v veliki dvorani in postavljali leseni pod. Počasi mi že presedajo te ogromne lesene plošče, čeprav je to dobra vaja timskega dela :) popoldne je vreme spet drekalo, zato smo se večinoma zadrževali v veliki dvorani. Malo smo igrali odbojko, skakali po trampolinu...ta je sploh atrakcija. Čas v kampu res hitro mineva! Po večerji smo imeli tekmovanje v odbojki na mivki, kakšna zmešnjava haha vmes sva s so-counselorko Clodgho trenirali žongliranje v dvoje...obvladava! :D
Danes sem bila prvi večer na “delu”. Kar je pomenilo, da sem v času, ko so šli otroci v kantino, morala ostati v hiški, v primeru, da bi katera od punc prišla nazaj dol. Najbolj smešne so naše starejše punce, ki so lahko v kantini do pol enajstih...ko se vračajo nazaj po temi, morajo dol po hribu, kjer ni luči zato vse tečejo, kričijo in jokajo hahaha hilarious! :D hvala bogu, da nimamo težav s tem, da jih spravimo spat (trkam na les!).


SREDA 17.6.2015:
Ash je zaspala, zato sem šla sama v telovadnico. Tam sta bila še dva counselorja Wez in Stephen, pa smo skupaj malo potelovadili pred zajtrkom. Komaj čakam, da prinesejo spinning kolo v fitnes! Ja, fitness zastonj, spinning sobo zastonj, vse nam je na voljo kar koli želimo uporabljati, tako da nimamo izgovorov, da ne ostanemo v formi to poletje! :D Dopoldne je spet minilo v znamenju cirkusa, ki je vedno zanimiv. Zdaj že skoraj žongliram kot profi! Pa na traku tudi že obvladam ogromno...Annie pravi, da bom na koncu poletja že za v cirkus! ;) moje punce so se ful navdušile nad akrobacijami, zato vsak dan pridejo dopoldne k nama na uro...res so nore...Shayla je tipična ameriška cheerleader-ka, drobna in navihana, takoj opaziš, da je navijačica. Clarissa je močnejše postave ampak si res želi živeti zdravo pa telovaditi in vedno se ful potrudi na urah. Lucia ni navdušena nad cirkusom, ona raje igra tenis in pride kdaj na gimnastiko...fantje jo obožujejo, ker je taka “eksotična” :) Po kosilu lahko že sami ugotovite kaj je sledilo......lesen pod se ne bo sestavil sam ane...hvala bogu, da so vmes že drugi malo dodali in nam je ostalo le še ¾ do konca. Popoldne je minilo brez posebnosti. Ure gimnastike me še vedno fascinirajo, kako neorganizirane in ne-strokovno podkovane so...škoda. Ne vem od kje jim ideja, da se začetnike na prvih urah takoj začne učiti salte na trampolinu, če ti še prevala naprej ne znajo...ojojoj. Včasih imam občutek, da trenerka sploh ne ve, da sem jaz tam kot gymnastics counselor...ona ima zaposlene svoje tri “modele” – eden trenira parkour in gladko nima pojma o tem kaj je gimnastika, ena je stara 14 let in je včasih trenirala gimnastiko, druga je stara 21 in se je z gimnastiko začela ukvarjati pred letom in pol. Fantastično. :D še dobro, da se zamotim tako, da pomagam svojim puncam, ki pridejo tja zaradi mene *.*, da naredijo kakšno novo stvar in seveda, da malo skakljam po trampolinu! :D Spet je večer off za našo ekipco. Smo se odločili, da gremo v kino! Valda smo morali poskusit kokice...ko jih kupiš, imaš možnost, da si potem še sam dodajaš razne stvari gor, na voljo so: ekstra tekoče maslo za “poliv” čez (baje da je fuul dobr..nisem probala, moje so ostale navadne haha), pa potem je sladkor (Britanci očitno stresajo cuker čez??) in razni sirovi, česnovi nevemkakšniše posipi za povrhu...fascinantno. Sam film mi je bil res všeč! Ne vem ali je v Sloveniji že na ogled...ampak je vreden ogleda (nov Jurski park) :) ...v bistvu sploh nisem opazila, da ni bilo slovenskih podnapisov spodaj haha
Bed time!

ČETRTEK 18.6.2015:
Današnji zajtrk me je fasciniral. Krompirjevi kroketki (valda pohani) in biskvit?! ...prispevek o hrani prihaja, nič bat :D ...otroci so napadli krompirjeve kroketke haha
Annie je dopoldne prinesla statični trapez in liro. Wow. Sem mislila, da je trak naporen...moje roke in dlani so umrle. Pa noge tudi, jutri bom verjetno odkrila miljon modric. Je pa zanimiva zadeva, ko visiš z glavo navzdol iz obroča meter in pol nad tlemi. :) po cirkusu sem med časom proste igre odšibala k “sosedom” na golf igrišče in se preizkusila v golfu... Allison, ki uči golf je pravi, da sem naravni talent! “Oh stop it!” :p za kosilo smo danes dobili pico in lazanjo, dobra kombinacija. Hvala bogu za zelenjavco!! Po kosilu smo se še zadnjič podali v veliko dvorano in KONČNO KONČALI LESENI POD!!! Na gimnastiki spet nisem imela veliko za počet, zato sem malo skakala po trampolinu potem sem se pa raje pridružila Ash v fitnesu in se usedla na spinning kolico za 15 minutk. In je bil že čas za večerjo. Danes sem bila pred večerjo tako lačna, mislim, da bo treba več pojest za kosilo kot pa samo solatko in kumare...na meniju wannabe kitajska hrana...noodli, piščanec v sojini omaki, spomladanski zavitki in zelenjava. Pa Fortune cookies! Moje sporočilce je šlo takole: “Keep up the good work, you will be rewarded within the month.” Jaaaa, Of course! It’s pay day! :D
Zvečer sem spet patruljirala v hiški. V kantini se je med tem zgodila cela drama...eden od fantov je našo Lucio udaril po riti, nastala je cela štala...glede takih zadev so v kampu zelo zelo striktni in je bil fant na tem, da ga pošljejo domov. Lucia je imela zaradi tega ful slabo vest in je prepričala glavne, da so mu dovolili, da ostane. Je bilo pa res lepo videt, kako sta se ostali dekleti iz naše hišice potegnili zanjo in ji pomagali...na koncu smo bile vse skupaj v sobi in imele tak sestrski moment! :) Ladies have to stick together! :)
 

PETEK: 19.6.2015:
Ash je končno uspela vstat zjutraj in se mi pridružit v fitnesu. Klasika – spinning in moč pred zajtrkom. Na cirkusu pa lira in trak. Jaz sem se kar držala traku, ker sem imela od lire tak muskelfiber za znoret! Po kosilu smo šli z večino so-counselorjev na izlet v Pittsfield...v bistvu na urad, da so nam zrihtali social security number (naša davčna). Na uradu smo res hitro zaključili tako, da smo preostali čas izkoristili za potep.
Ogromno ljudi v kampu dobiva neke nore pike žuželk (pajkov/komarjev/nobennevekaterežuželke), ki fuul srbijo in na koncu ti zateče celo mesto pika pa še pol površine okoli...enemu od counselorjev  - Glennu je zatekla cela dlan!! Niti tableti, ki jih dobijo ne pomagajo...jaz trkam na les, ampak še nisem dobila ničesar podobnega...
Spet je naš večer off. Otroci so šli na bowling, zato smo mi ostali brez prevoza...rabili smo taxi, pa nihče od domačinov niti ni vedelo, da imajo taksi...mi smo poskusili srečo in na koncu nas je pobral en starejši striček haha smo pazili, da je v vsaki rudni v avtu sedel vsaj en fant...z nami je sedel so-counselor Aron iz Islandije, ki ima islandski rekord v počepu z utežmi in v mrtvem dvigu...tip je žival! Smo se počutile varne :D
Končno smo se odpravili ven na večerjo...na pravooo hrano! Zavili smo v pub Gypsy Joint, kjer ponujajo hrano in prave ameriške cookije!! Baje imajo tudi dobre pijače. Končno sem dobila normalno hrano...krožnik pečene zelenjave s piščancem, yum...potem pa piškot. OMG, I died! Vzela sem chocolate chip cookie dough. Dva chocolate chip piškota vmes pa cooki dough. Waaaa! Okusov imajo še tisoč tako da sploh ne veš katerega vzeti...definitivno se bomo še vrnili, da poskusimo vse ostale. :)
Po večerji je sledil še na potep po Great Barringtonu in pot domov..




SOBOTA 20.6.2015:
Zjutraj sva se z Ash spet dobili v telovadnici. Klasika pred zajtrkom. Dopoldne sem bolj kot ne samo postopala okoli, ker med vikendom ni ne gimnastike niti cirkusa. Ker je bil lep dan smo imeli za kosilo pravi ameriški barbecue – hamburgerji in hrenovke...pa nič zelenjave :( popoldne sem morala sama organizirat gimnastiko, kamor pridejo ponavadi fantje košarkaši, ker jih res fascinira trampoline in parkour. Tam sem jih postavila par blazin in trampolin, da so se malo znoreli. Po večerji pa ping pong tekmovanje...na žalost sem izpadla že v drugem krogu, pa tako dobro sem začela! -.-
Zvečer spet na dolžnosti v hiški.

NEDELJA 21.6.2015:
Daned je telovadbe frej dan. Zbudili smo se v največji možni naliv, zato so nam načrtno prestavili budnico pol ure kasneje...mislim, da smo to vsi rabili. Ker je cel dan padalo, smo bili bolj kot ne primorani ostati v hiškah ali veliki dvorani. Samo upali smo, da se bo popoldne razjasnilo. Pred kosilom sta dve moji kamperki sestavili rojstnodnevno pesem za Glenna, ki je praznoval 22ko. Otroci so ga zasipali z voščilnicami, punci pa sta res dobro odpeli. Spet je bil naš večer off. Še dobro, da se je razjasnilo...tokrat nismo šli nikamor ven ampak smo raje hengali ob jezeru, igrali ping pong in šli v kantino plesat salso, na sladoled in druge sladkarije...pojedla sem absolutno preveč oreo piškotov...and I feel so fat right now! -.- še dobro, da grem zjutraj v telovadnico! Zagotovljena zabava tudi, če na frej večer ne gremo iz posestva. :)

Tako pa je minil prvi teden kampa. 1 down 8 to go! We’re ready, bring it on! :) Lupčki v Slovenijo <3

*D*

Ni komentarjev:

Objavite komentar